sobota, 19 grudnia 2009

ŻYCIE JEST MUZYKĄ

Rychu R. kłamie śpiewając, że „życie, życie jest nowelą”. Życie jest muzyką.

Muzyka to nieodłączna część mojego życia. Towarzyszy mi niemal na każdym kroku. Wywołuje tysiące myśli, skojarzeń czy wspomnień. Dostarcza emocji, czasem zastępuje kawę a innym razem skłania do refleksji. Stąd pomysł na tego bloga.

Będę w nim dzielił się z Wami swoimi nowymi muzycznymi „odkryciami”, zamieszczał własne recenzje płyt zarówno tych nowych, jak i „klasyków sprzed lat”. Będę pisał o tym, co w danym momencie brzmi w mojej głowie, co mnie fascynuje, irytuje bądź śmieszy. Chcę dzielić się z Wami refleksjami, które wywołują we mnie dane utwory i ich teksty. Nie zabraknie tu też relacji z koncertów i wszelakich wydarzeń, w których muzyka odgrywała ważną rolę. Do każdego tekstu będę się starał załączać linki w temacie danego posta. Bo o muzyce fajnie się rozmawia ale jednak najlepiej słucha.

Mam nadzieje, że ten blog Was zainteresuje. Zapraszam do dzielenia się swoimi przemyśleniami, własnymi muzycznymi odkryciami, polemiki z umieszczonymi tu opiniami.

To jest blog muzyczny ale muzyka jest życiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D