wtorek, 29 grudnia 2009

BEST OF 2008/9 - KOŃCOWE ODLICZANIE

Miałem duży problem z ustaleniem kolejności dla pierwszej piątki mojego zestawienia. Do tego momentu się waham i co przesłucham którąś z tych płyt to chcę ją umieścić na pierwszym miejscu. Największy dylemat miałem między miesjcem 3 i 4 oraz 1 i 2. W obu przypadkach postanowiłem dać pierszeństwo płytom tegorocznym. Ale najchętniej umieściłbym na pierwszym miejscu całą piątkę. Bo wszystkie te 5 albumów to muzyczne arcydzieła i polecam wszystkim nabyć je hurtem i rozkoszować się ich dźwiękami.

Tak jak pisałem na początku podsumowań, ponieważ blog dopiero co wystartował w zestawieniu wziąłem pod uwagę również 5 albumów, które oficjalną premierę miały w roku 2008. Po pierwsze dlatego, że trafiłem na nie dopiero w tym roku a po drugie i najważniejsze wspominane płyty z 2008 roku są rewelacyjne.

W ten sposób w pierwszej piątce znalazły się 3 takie wydawnictwa. Czyżby więc poprzedni rok był bardziej „urodzajny muzycznie” niż ten, który kończy się pojutrze?

Rozpoczynamy końcowe odliczanie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D