środa, 23 grudnia 2009

ŚWIĘTA - BRAKUJĄCE OGNIWO

Pielgrzymka do marketów w pełnym rozkwicie, (ostatnio jadąc do rodziców z podziwem patrzyłem na kilometrową kolejkę przed skrętem do „OSZĄ”). Pomimo minus 15 stopni na termometrach ludzie zawadiacko trzepią dywany. Na klatce schodowej śmierdzi kapuchą. Święta za pasem, nie ma co.

I tak mnie coś dziś w pracy tknęło, że odczuwam jakiś brak. Brak rzeczy nieodzownej żeby poczuć, iż czerwony papa Smerf mknie już do nas swymi saniami. Przez dłuższą chwilę myślałem co to jest, bo przecież markety, dywany, kapucha…

I nagle stała się jasność. Toć to DŻORDŻ !!! Dżordż Majkiel a właściwie WHAM (czy raczej ŁOM) i jego nieśmiertelne LAST KRISMAS. No bo co to za Christmas bez LAST KRISMAS?

I zacząłem się zastanawiać czy przed Wigilia uda mi się nie usłyszeć tego hitu, tej kaszanki, którą niemal każde radio trąbi w grudniu przynajmniej co 4 godziny. I to od 25 lat! Jakże było by pięknie. Do „pierwszej gwiazdki” zostało 48 godzin, uwierzyłem, że się uda.
Dwie godziny później, podczas trzeciej serii „brzuszków” na siłowni do mych uszu dopłynął jakże znajomy „klawisz”. A potem aksamitny głos: „last krismas aj gejw ju maj hart, bat de wery nekst dej, ju gejw it ełej…”.

Po raz kolejny się nie udało. Zabrakło 46 godzin. Było tak blisko i tak daleko. „Faraway, so close” jak śpiewa Bono. Może uda się w 2010?

Jeśli jednak „Last Christmas” jest dla Was jak kolęda żwawo kliknijcie na poniższego linka.

http://www.youtube.com/watch?v=3354flS1KJs

Zwróćcie uwagę na niesamowitą broszkę (czas 2:23) i przeżywającego Drożdża 10 sekund później. UWAGA: Broszka powraca w 3:02. Od razu wiedziałem, że nie o „hart” chodzi w tym songu !!!

5 komentarzy:

  1. Pierwszy:-) pomysł bloga super i cieszę się, że w końcu udalo ci się zrealizować. Gratulacje! A co do Dżordża to chciałbym nieśmiało przypomnieć o Mariah Carey i jej All I want for christmas is you... koleżanka, która siedzi obok mnie w pracy ma od początku grudnia ustawione to jako dzwonek w komórce... poczuj mój ból

    OdpowiedzUsuń
  2. A tam... fanzolisz chopie..
    Drożdż Majkeel miecie równo..
    Nie ma Kristmasu bez Drożdża...
    :)
    Pozdro, ziomale..
    depe

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj w drodze na Wigilie Dzordz znow mnie dopadl ;-) A Maraja tez ruluje, nie ma co.

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzegorz, jeszcze linkers-kwasior specjalnie dla Ciebie. Tylko kolezance go nie przesylaj ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=H8rXKhl3Nbk

    OdpowiedzUsuń
  5. ja całe szczęście słucham antyradia, a tam dopiero w wigilię puszczają świąteczne piosenki ;d a zakupy robię przez internet

    OdpowiedzUsuń

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D