wtorek, 19 stycznia 2010

LENNY VALENTINO NA OFF FESTIVAL !!!

Lenny Valentino wystąpi podczas tegorocznego OFF Festival. Jak na razie jest to dla mnie wiadomość roku. Zespół, który po nagraniu jednej płyty i kilkunastu koncertach zawiesił działalność (wznowioną na jeden koncert podczas pierwszego OFFa w 2006 roku) ponownie wraca na mysłowicką scenę. I tego powrotu nie powinien przegapić nikt interesujący się gitarową muzyką alternatywną. Od początku trwania imprezy chciałem pojechać na festiwal organizowany przez Artura Rojka ale ciągle coś mnie od tego zamiaru odciągało. W tym roku to się zmieni, choćby nie wiem co. Bo kto wie czy jeszcze kiedykolwiek będzie można usłyszeć Lenny Valentino na żywo?

Dziś rozpoczynam nowy cykl na tym blogu – „muzyczny klasyk”. Będę w nim opisywał płyty, które przeszły lub wkrótce przejdą do historii muzyki. Chciałem rozpocząć od swojej ulubionego albumu wszechczasów. Wiadomość o sierpniowym koncercie Lenny Valentino spowodowała jednak, że pierwszym muzycznym klasykiem będzie Uwaga! Jedzie tramwaj.

1 komentarz:

  1. JEDZIEMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY ;)))))))))))))

    sniło mi się to kilka dni temu - ze LENNY sie reaktywuje

    jeja jaka jestem szczesliwa ;))))

    OdpowiedzUsuń

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D