niedziela, 28 lutego 2010

KONKURS "CZAS NA KWAS 3"

Nadeszła pora na trzecią edycję konkursu „Czas Na Kwas”. Tym razem poprzeczka wisi naprawdę wysoko ponieważ tekst do „przetłumaczenia” jest w języku malajskim. Bohaterem trzeciej edycji konkursu został bowiem pochodzący z Malezji zespół Sweet Charity i jego największy przebój pod tytułem Jangan Tunggu Lama Lama.

Waszym zadaniem jest autorskie przetłumaczenie refrenu piosenki, który brzmi następująco:

Jangan fikir lama lama
Nanti lama lama
Dia diambil orang

Jangan fikir lama lama
Nanti lama lama
Dia diambil orang


Kliknijcie na umieszczony kilka zdań wyżej tytuł piosenki aby usłyszeć ten utwór w całości. Słowa do „przetłumaczenia” rozpoczynają się w 56 sekundzie. Moja wersja to:

Moja Droga nie bądź lama
Skocz lepiej po grama
Zamiast mi na skrzypkach grać.


Możesz nawet iść ze smyczkiem,
Najlepiej strumyczkiem
Z jego prądem popylać


Swoje propozycje umieszczajcie w komentarzach lub wysyłajcie na bonomuza@gmail.com
Odpowiedzi mogą mieć długość zarówno trzech, jak i sześciu wersów.

Autor najlepszego tłumaczenia otrzyma nagrodę-rarytas, tym razem w postaci płyty z jedenastoma wielkimi muzycznymi hitami z Malezji. A wśród nich oczywiście Jangan Tunggu Lama Lama.

Nie zwlekajcie! Rozwiązanie konkursu 7 marca.

8 komentarzy:

  1. w morde jeza tym razem cza siepnąć aż dwa fragmenty

    OdpowiedzUsuń
  2. Bola mnie zeby, boli mnie glowa
    Boli mnie nawet od lozka rama
    Kiedy zawodzisz jak raniona lama, lama, lama...

    Zamiast przyniesc na kaca piwo
    ty meczysz skrzypce jak koze niezywa
    a wiadomo ze najlepsza jest na flecie gra...

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś była z ciebie dama
    Zadbana od rana
    Codziennie cię chciałem brać

    Teraz menel a nie dama
    Chlejesz już od rana
    Nawet mi już nie chce stać

    OdpowiedzUsuń
  4. Szla ulica mala lama
    zobaczyla ja alpaki mama
    i dala jej w dziob...

    Szla ulica alpaki mama
    zobaczyla ja lamy mama
    i dala jej w dziob...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jarala fajka mala lama
    palila go calkiem sama
    az zjarala sie po pycie

    Aaaaa!

    Lecz kiedy wizja sie skonczyla
    lama wodki sie napila
    i bluzgnela se na zycie...

    Aaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie myśl,że długo długo
    Czekał długo długo
    On będzie na Ciebie


    Nie myśl,że długo długo
    Czekał długo długo
    On będzie na Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochany pokaż mi swą lamę
    bo chcę Ci pokazać do raju bramę
    już diabeł opętał mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Cały tydzień praca, praca
    nie ma to jak mieć w niej kaca
    oddech pali, w głowie plama
    przed ozami Lama, Lama

    Po co ja się tak tu męczę
    i przed kompem ciągle ślęczę
    lepiej smyczek w dłoń swą wezmę
    i skrzypeczki nim popieszczę

    OdpowiedzUsuń

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D