wtorek, 2 marca 2010

KONCERT MUSE W POLSCE !!!!!!!!!!

Huuuuurrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!! Tylko tam mogę zacząć ten wpis. Pod koniec sierpnia w Krakowie w ramach Coke Live Festival wystąpi MUSE !!! Idę o zakład, że będzie to najlepszy koncert bieżącego roku. Dowiedziałem się o tym 5 minut temu i normalnie skaczę z radości jak wariat. Miałem jakiegoś czuja, od rana moje myśli krążyły wokół MUSE. Po przebudzeniu słuchałem sobie płyty Absolution. Kiedy dzień zaczyna się od Time is Running Out ten dzień musi być piekny !
W autobusie myślałem, że w sumie fajnie by było gdyby MUSE przyjechało na oddzielny koncert, a nie festiwal. Potem rano przeczytałem w pracy maila z klubu Alter Art, ze dziś po 12 ogłoszą pierwszego artystę na Coke'u. Sprawdziłem wolne terminy MUSE i pasowało. Choć dotychczas na tymn krakowskim festiwlau grały raczej głównie zespoły disco-pop lub hip-hop. I jakoś mi się do końca MUSE nie pasowało na  Coke Live. A jednak !!! Zaczynam odliczanie. Ciekawy jestem czy organizatorzy zmienią w tym roku charakter imprezy, czy MUSE będzie jedynym rockowym zespołem podczas tegorocznej edycji (jak choćby Kaiser Chiefs w 2009 roku). Mam nadzieje, że to pierwsze. Ale jednocześnie obstawiam, że na tegorocznym COKE'u zagra Lady Gaga. Byłoby lekko dziwne, gdyby "lejdi" zagrała jako support MUSE ;-) Jeśli jednak przeważy "opcja druga" będe miał okazję zobaczyć "na żywo" wykonawców, na których pojedynczy koncert na pewno bym się nie wybrał. Tak czy owak SUPER !!! Jeśli ten wpisa jest chaotyczny to dlatego, że mam straszną zajawkę tym, że za pół roku  będę mógł znów zobaczyć najlepszy koncertowy zespół świata. I jak najszybciej chciałem się z Wami tym swoim myślowym chaosem podzielić ;-)

3 komentarze:

  1. Zgadnij, komu dzisiaj przyszły bilety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli jest ktoś z Rzeszowa lub okolic kto jedzie na Coke Live i ma wolne miejsce lub nie ma z kim jechać to pisać 7514031

    OdpowiedzUsuń

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D