piątek, 12 marca 2010

“ORYGINALNE“ TELEFONICZNE DZWONKI

Na pewno nie raz zdarzyło się Wam zostać rozbawionym przez czyjś dzwoniący w autobusie telefon. Głośna muzyczka, nerwowe szukanie po kieszeniach lub w torebce w celu ujarzmienia grającej bestii a potem nerwowe „halo…w autobusie jestem”. Takie sytuacje widzę niemal codziennie. Często rozwala mnie to, jakie piosenki ludzie wybierają na dzwonki. Różne cuda już słyszałem ale dla dzisiejszej pasażerki, obok której siedziałem w autobusie prawdziwy „szacun”! Otóż telefon owej nieznajomej rozdzwonił się dźwiękami piosenki Raissa w wykonaniu Grabaża i Strachów.

No chodź, chodź ze mną do łóżka
Zrobię to byś bać się przestała
Będę całował twoje palce
Będę dotykał twoje nagie ciało 

Dokładnie tyle usłyszeli znajdujący się obok, wsłuchujący się z zainteresowaniem w słowa pasażerowie po czym telefon został odebrany. Szkoda, że tak szybko bo lubię tą piosenkę. Różne już fascynacje czy manifestacje słyszałem w cudzych telefonach ale tak bezpośredniego dzwonka jeszcze nigdy ;-D

A co dzwoni w Waszych „komórach”? Albo co uważacie za szczyt „ringtonowego” obciachu?
Mój telefon dzwoni głównym motywem z filmów o Indiana Jones, tak zwane „tatta ra ta ratta taaaa”. Przyjście smsa obwieszcza instrumentalne zakończenie With or Without You, dla mnie najpiękniejszy instrumentalny fragment wszechczasów. A pierwszą melodią, którą słyszę każdego tygodnia między poniedziałkiem a piątkiem jest MUSEowy początek Starlight. Ale dziś zmienię go chyba na Time Is Running Out, bo bardziej pasuje tematycznie do poranka.

Jeśli chodzi o dzwonki „nietypowe” to do moich wśród mojej ulubionej, wywołującej "rozluźnienie" w środkach komunikacji miejskiej znajdują się:

Miejsce piąte: BOYS - Jesteś Szalona (trzy sekundy i cały autobus zaczyna drygać)

Miejsce czwarte: Celine Dionne - My Heart Will Go On (zwłaszcza zimą można sobie wyobrazić, że pędzący Ikarus do Titanic, ludzie machinalnie sięgają po chusteczki i przez zamarznięte szyby wyglądają czy na drodze nie jakiejś lodowej skały, dziewczęta rozmyślają też zapewne o Leonardo di Caprio)

Miejsce trzecie: Feel - Jak Anioła Głos (aksamitny sopran Piotra Kupichy o poranku skruszy najtwardszego twardziela ;-)

Dwa najwyższe miejsca na podium przyapdły dla dzwonków, które usłyszałem w telefonach dwóch starszych pań. Jednej na lotnisku telefon wygrywał Dodę a konkretnie Dwie Bajki Virgin ze słowami „snem było życieeee dopóki tyyyyyy”. Myślałem, że muzyka tego zespołu dociera głównie do gimanzjalistów. Jak widać jednak pozory mylą.

Miejsce pierwsze, jeśli chodzi o absurdalność dzwonka przypada jednak innej babci, którą spotkałem kiedyś na stacji metra. Z jej telefonu rapował 50 Cent w swoim In Da Club. Chyba wnuk jej zrobił kawał. Albo miała „befdej” ;-D

6 komentarzy:

  1. W moim "buraku" melodyje rozbrzmiewają w zależności od powagi sprawy tudzież od grupy telefonujących do mię osobników.
    Najważniejszą melodyją jest przypisana do Anety pieśń Grabaża i spółki "... dzien dobry, kocham Cię, już posmarowałem Tobą chleb.."
    Dla podgrupy "pracowej" przypisana jest melodyja Muńka i spółki "...twoja ambicja zabija Ciebie, ambicja to Twój wróg..."
    Ekipa ziomali informuje mię o chęci rozmowy poprzez Izrael - See I&I.
    Zainspirowałem się tym tekstem, żeby dograć kilka melodyji i dopasować je do innych grup telefonujących... w sumie to została jeszcze do przyporządkowania np. rodzina, hutnicy, górnicy, kolejarze i podróżnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wasze piosenki to pikuś

    moj ojciec miał "barkę" tak .... barkę
    drażniło mnie ale się w końcu przyzwyczaiłem

    az do momentu kiedy jadać z nim w pociagu zadzwoniłem ojca telefon.

    podpisuję sie dzis jako anonim.
    ale niektórzy pewnie się domyślą, że jestem od Stacha i Teresy

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) nieeeee nie wierze, ze STACHU to zrobil ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Synu Stacha i Teresy !!! POciągnij temat Barki, zdradź nieco kulisów umieszczenia tego nagrania w komórce, przez ile czasu się tam znajdowała, jak reagowali obcy, itp. Intrygujący hit jak na dzwonek telefoniczny, bez kitu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez pewien czas gdy do mojego szwagra dzwoniła jego żona, miał on następujący dzwonek - dźwięk sonaru jak w łodzi podwodnej i mroczny głos "Twoja kobieta Cię namierza".

    To może mało muzyczne, ale wszystkich to bawiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za udostępnienie
    Czy uważasz, że dzwonek twojego telefonu komórkowego jest zbyt nudny? Chcesz mieć zabawny i niepowtarzalny dzwonek na telefonie? Podzielę się z Państwem najlepszym i najpiękniejszym dzwonkiem do Twojego telefonu pod linkiem: https://123ringtones.info/funny-ringtones

    OdpowiedzUsuń

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D