piątek, 24 grudnia 2010

KONKURS "CZAS NA KWAS 6" - WYDANIE ŚWIĄTECZNE

Święta za pasem, pirogen już się pewnie grzeją a kapucha w kuchni zajeżdża czas więc najwyższy coś przykwasić. Szósta edycja konkursu „CZAS NA KWAS” będzie oczywiście dotyczyć hitu świątecznego. Jakiego? Waszego ulubionego! Mojego zresztą też, o czym wypowiadałem się już LAST CHRISTMAS.
Zadanie jak zwykle polega na „przetłumaczeniu” refrenu, tym razem o treści:

Last Christmas I gave you my hart
But the very next day you gave it away
This year to save me from tears
I’ll give to someone special (special)

Tłumaczenie powinno być jak najbardziej autorskie, absolutnie niedosłownie ale powinno dać się zaśpiewać do melodii. Debiutującym w zabawie „Czas Na Kwas” polecam tłumaczenia poprzednich konkursowych piosenek w zakładce „konkursy”.
Moja propozycja to:

Rok temu walnęłaś mnie w dziób
Mówiąc w Wigilię choć wódy nie chlać byś mógł
W ten rok na barani skok
Wypiję więc ja piwo Specjal (speszyl)



NAGRODA, jak zawsze nie byle jaka. Tym razem będą nawet dwie:

- po pierwsze srebrny łańcuch, który Drożdż wiesza na choinkę wpadając na swoją była bejbe w 1 minucie i 26 sekundzie teledysku

- po drugie czarna rękawiczką, taka jaką w 45 sekundzie klipu macha drugi łom, znaczy się Wham! Rękawiczka będzie tylko jedna, bo drugą zgubiłem w szale przedświątecznych zakupów.

Swoje propozycje umieszczajcie w komentarzach lub przesyłajcie na bonomuza@gmail.com
Rozwiązanie konkursu 2 stycznia 2011

7 komentarzy:

  1. Raz Kryśka
    Zgarnęła macha
    Panna na rynek wiej
    Tam gej wita cie
    Gdyyy się
    Do sejmu z Romkiem
    Dostane, to będzie speszjal

    OdpowiedzUsuń
  2. W ostatnie swieta dalem ci w nos
    W nastepny dzien zrobilas bigos
    W tym roku dam ci co chcesz
    Ale nie znaczy to ze nie dostaniesz wpieprz

    OdpowiedzUsuń
  3. Las Krzyśka a gówno mój hart
    Bat tu Wery keks hej a gówno twój gej
    Dyszysz tu sedno prom tnij
    A dziwy tu same śpieszą

    OdpowiedzUsuń
  4. Pies brytan zjadł mi mój sos
    wiec placze, ze nedzny moj los
    ten rok byl kiepski jak wuj
    bo zbilem swoj ukochany sloj...

    OdpowiedzUsuń
  5. Do rozstrzygnięcia konkursu coraz bliżej.Tymczasem na maila dostałem zgłoszenie od VIPÓW. Swoją wspólną propozycję przysłali Mietek Szcześniak i Piasek. A brzmi ona:

    Na święta kolęda dwóch serc
    Choć tak szybko jak śnieg roztopił się sen
    Dziś wiem, choć to zwykły żart
    Choć byłaś naprawdę blisko.

    Panowie załączyli nawet wideło:

    http://www.youtube.com/watch?v=NgxM12yqrZ0

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasz Kiwuś przesuwa swój koc

    Od kiilku dni ii taak coo noc

    Niee mooże oodnaaleźć się

    Codziennie śpi w innym miejcu

    ;)

    Co jest Kiwulu Tobie

    Pyyyytam bo maartwie się

    Nie pasi Ci cos tuuutaj

    Czy masz może jakichś problem?

    ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwycięzcą konkursu zostaje ireximuss. GRATS !!!
    Przeslij mailem swoje dane tele-adresowe w celu ustalenia miejsca wysylki lancucha & rekawiczki ;-)

    OdpowiedzUsuń

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D