czwartek, 9 grudnia 2010

OPENER 2011 - TYPOWANIE

Za niewiele ponad 2 godziny poznamy pierwszą gwiazdę przyszłorocznej, dziesiątej edycji festiwalu Opener. Najwyższy więc czas na małe „typowanko”. Obstawiam, że dziś około godziny 11 padnie nazwa Portishead lub Coldplay. A poza tym w lipcu 2011 roku w Gdyni usłyszymy:

Arcade Fire
The Strokes
Soundgarden
Vampire Weekend
The XX
Karen Elson
Interpol
Eminem
My Chemical Romance
I Blame Coco
La Roux

To moja szczęśliwa trzynastka. A jakie są Wasze typy?

8 komentarzy:

  1. PLACEBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ;)

    czekam na Brajanka !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. czyżby padło słowo na C? :)
    juppi!

    OdpowiedzUsuń
  3. C jak CCCatch???

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja już też wiem, że Coldplay. Cieszy mnie to średnio gdyż nie jestem ich wielkim fanem, ale z drugiej strony wiem już też, że nie będzie ich na Coke'u, a do Krakowa mam zdecydowanie bliżej niż do Gdyni. Mogę więc dalej mieć nadzieję na Kings of Leon:) Twoja lista trafia również w mój gust (szczególnie Soundgarden czy The Strokes), od siebie dodałabym jeszcze Foo Fighters, The Black Keys, Lennego Kravitza, Alter Bridge, Editors, Franz Ferdinand, Pearl Jam i wiele innych:) A tak w ogóle to chętnie bym jeszcze raz doświadczyła Muse. Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  5. skoro to już wiadomo, to mogę spokojnie trzymać kciuki za większość zespołów z Twojej listy (włącznie z Portishead) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzuziu - jeśli będzie Soundgarden - to chyba się nawet wybiorę. A wiesz jak ciężko mnie tam zaciągnąc. ;)
    HubS

    OdpowiedzUsuń
  7. to jeszcze dorzucę Tenacious D - może to zupełnie inna bajka ale zobaczyć na żywo boga gitary w podkolanówkach i sandałach = priceless ;)

    OdpowiedzUsuń

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D