środa, 30 marca 2016

NOWA PŁYTA U2 CORAZ BLIŻEJ


Chociaż do nowej płyty i kontynuacji koncertowej trasy jeszcze zapewne daleko, a podobne zapewnienia słyszeliśmy w przeszłości z ust irlandzkiego kwartetu wielokrotnie to powyższego newsa trudno nie zaklasyfikować do pozytywnych. Songs of Innocence, ostatni studyjny album U2, był powrotem do świetnego grania a promujący go zeszłoroczny tour wręcz fenomenalny. Czekam na dalszy ciąg wyjątkowo niecierpliwie. A więcej na temat nowych 50 piosenek przeczytacie pod TYM LINKIEM.

8 komentarzy:

  1. No ciekawe jak to będzie w końcu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, też jestem ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jednak w tym przypadku nie jestem optymistą.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam nadzieję, że im się w końcu uda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również. Ile można zapowiadać nową płytę - teraz im się uda! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja jednak mam pewne obawy...

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja poszedłbym w końcu na ich koncert.

    OdpowiedzUsuń

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D