niedziela, 16 stycznia 2011

NIEZMIENNY PROLETARYAT

   

Kiedy mniej więcej miesiąc temu usłyszałem ten kawałek w radio byłem pewny, że to jedno z nagrań Proletariatu, które przegapiłem słuchając tej kapeli w połowie lat dziewięćdziesiątych. Po słowach prezentera, że jest to singiel zwiastujący nowy album Oleja i spółki pomyślałem, że czas zatrzymał się dla nich w miejscu. Muzyka się zmienia, zespoły urozmaicają swoje brzmienie a Proletaryat brzmi tak samo jak 20 lat temu. Z tego powodu przy pierwszych kilku przesłuchaniach tego numeru chciało mi się trochę śmiać. A dziś myślę, że fajnie, że są jeszcze kapele, które są wierne obrane na początku drodze. Kiedyś brzmiało to tak:

    

Moim zdanie do dziś brzmi świetnie. Ten klip przywołuje mi do głowy niesamowite wspomnienia. I myślę, że każdy, kto choć raz wysiadł  pociągu w Żarach i pokonał tę drogę czuje to samo.

1 komentarz:

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D