poniedziałek, 17 maja 2010

SZAFA GRAJĄCA: NEGATYW - DZIEWCZYNY NIE PALCIE MARIHUANY


Dziś, po zeszłotygodniowym odstępstwie od alfabetycznej kolejności w szafie powinien znaleźć się wykonawca, którego nazwa rozpoczyna się na literę „h”. Jednak również w tym tygodniu zrobię odstępstwo od alfabetycznej reguły i w szafie pojawi się zespół na „n”. A wszystko to z powodu wieczoru kawalerskiego, na którym byłem w ostatni weekend w Przysuchej, jak to określił jeden z kolegów. I właśnie w piątkowy wieczór, nad jeziorkiem nagle przypomniał mi się refren tej piosenki. Tym bardziej jest to dziwne że, nie słyszałem jej dobrych kilka lat. Za to podczas minionego weekendu zaśpiewałem i usłyszałem jej refren rekordową ilość razy.
Słuchając oryginalnej wersji już po powrocie do domu upewniłem się tylko, że to niezwykle klimatyczny kawałek, który teraz podoba mi się jeszcze bardziej niż na początku XXI wieku, kiedy to ukazała się debiutancka płyta Negatywu, którą regularnie dzień w dzień wałkowałem przez kilkanaście tygodni. Krzyknę więc sobie jak w zeszły piątek: „dziewczyny, nie palcie marihuany” !

Do tej pory w grającej szafie oprócz dzisiejszej piosenki znalazły się następujące piosenki (kliknij na ich tytuły aby uruchomić szafę i ich posłuchać):

Analagos – Strzelby z Brixton
Beatles – In My Life
Closterkeller – Śniło
Dubska – Avokado
Guano Apes – Lords Of The Boards
U2 - Acrobat




3 komentarze:

  1. Szef zamieszek18 maja 2010 12:55

    "...czasami lubię, jak ktoś mnie obserwuje i patrzy na mnie i mówi, że mnie lubi..."
    Dzięki ziomki za nocne śpiewy, moczenie nóg w zalewie i rzucanie zdechłymi rybami ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No fajnie sobie Negatyw przypomnieć ;) A ja lubię to bardzo bardzo: czasami lubię... ;)

    http://www.youtube.com/watch?v=5r_bR4PmW4Y&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie konkrecik był a no końcu był nawet crockett :P

    OdpowiedzUsuń

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D