niedziela, 9 maja 2010

KONKURS "CZAS NA KWAS 4"

Po krótkiej przerwie powraca konkurs na najbardziej wykręcone „tłumaczenie” tekstu piosenki. Tym razem zmierzycie się z refrenem utworu, który wczoraj jako pierwszy trafił do działu KASZANA SONGS. Mam nadzieję, że zdążyliście się już z nim osłuchać. Jeśli nie to spójrzcie na poprzedni post lub kliknijcie TU.

Zadanie polega na przetłumaczeniu następującego fragmentu:

Boom Boom Boom Boom
I want you in my room
Let’s spend the night together
From now until forever

Boom Boom Boom Boom
I wanna go boom boom
Let’s spend the night together
Together in my room

Moja propozycja to:

Kupiłem rum
A w stawie pływa sum
Gdy wąsem cię połechcze
To ci się nie odechce

Tak, mam już rum
Więc wpadaj na bum bum
Zmieniłem kalesony
Świnki robią chrum chrum

Jeśli kogoś porazi głębia tekstu oryginalnego może ograniczyć się tylko do czterech linijek rymowanki. Nagroda jak zwykle niesamowita ! Tym razem będzie to szampan przekazany przez kowboja z zespołu Venga Boys. Taki sam, jaki wybucha w trzeciej minucie teledysku.
Odpowiedzi umieszczajcie w komentarzach lub przysyłajcie na adres bonomuza@gmail.com
Rozstrzygnięcie konkursu i ogłoszenie wyników 18 maja.

18 komentarzy:

  1. No to się doczekałam :))

    Bum bum bum bum
    W mej głowie ciągły szum
    Coś mnie pod czachą łupie
    Wnet się utopię w zupie

    Bum bum bum bum
    Wykonam zaraz plum
    Nurka dam w krupniku
    I będzie już po krzyku

    OdpowiedzUsuń
  2. krzywy palec10 maja 2010 02:38

    Kiedy robimy bum
    moja stara robi szum
    zostan na noc moja kochana
    a mama zrobi nam banana

    Po bananie zjemy sniadanie
    i zaczniemy rypanie
    bum bum bum

    OdpowiedzUsuń
  3. bum bum bum
    robimy sztuczny tłum,
    coś do kumpla czuje
    bo alhokol mi w głowie wiruje.

    Bum bum bum
    teraz we dwoje będziemy bum robili
    bo oboje żeśmy sie upili.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bum,bum,bum
    czym świat byłby bez gum ,
    nakładasz je na ptaszka i
    zaczyna się igraszka
    Bum ,bum,bum
    czuć lateks w twoim room,
    cytryna czy truskawka
    Twoja kobieta Ci za nią
    będzie bić brawka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piwo, wóda no i bum!
    i po co mi ten ból?
    Już sobie obiecałam
    i znowu się dziś schlałam.

    Winko, rum i znowu bęc!
    Dziś już nie mogę pęc!
    Lecz gdy wygram szampana
    zabiję kaca z rana
    .
    Oto moja radosna, częstochowska twórczośc. Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Plum plum plum plum
    Co robisz w akwarium?
    I po co pływasz sobie?
    Niech ja Cie w końcu złowię!

    Ach miły mój,
    kup sobie lepiej strój.
    Majciochy i sandały
    bo goły jesteś cały!

    Ps. Niecenzuralną końcówkę mogę przesłać na maila ;)
    Pozdrawiam- Kaska (b.berki@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łup,łup,łup,łup
    Walnęłam Tobie w dziób
    Zachciało Ci się piwa
    Już Ci się głowa kiwa
    Łup,łup,łup,łup
    Wyrżnąłeś głową w słup
    Rozum może Ci wróci
    Ten łup mnie więc nie smuci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, tak, tak, tak
    Dzisiaj solarkę mam
    I tipsy sobie robię
    Och, jak wiele mam na głowie.

    Tak, tak, tak, tak
    Mózgu mi trochę brak
    Lecz inne mam atuty
    Szukaj tak bliżej d…

    OdpowiedzUsuń
  9. Boom boom boom
    Chcę żebyśmy w pokoju
    Spędzili noc razem
    Od teraz aż do końca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy czyli arras111

    OdpowiedzUsuń
  11. arras111@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Hrum Hrum Hrum Hrum
    Dałeś świnką dzisiaj rum
    Mają w głowie wielki szum
    I każda robi boom

    OdpowiedzUsuń
  13. Bum bum bum
    Gitara nie ma strun,
    Skrzypcom brakuje smyczka,
    Więc marna ta muzyczka!

    Bum bum bum
    Na koncert wali tłum!
    To ja się będę zbierał,
    Bo będzie tu afera ;)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cogito ergo sum
    Wlałem dziś w siebie rum
    Usiadłem na chodniku
    Zrobiłem w majty siku

    Ktoś słyszał szum
    Inni dźwięk w stylu: Bum!
    A ja przecież niechcący
    Puściłem bąka w tłum


    ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Joanna Sulej18 maja 2010 23:48

    Puk puk puk
    Wyjdź na bruk
    Pokaż na co Cię stać
    I przestań się brechtać

    Co Cię w tym śmieszy
    Ja nie widzę fleszy
    Wiem, że jesteś słaba
    Bo wcinasz rano kebaba

    OdpowiedzUsuń
  16. Kazia Wodnik18 maja 2010 23:48

    Mam szampana
    wypijam łyka już z rana
    do południa jeszcze trzy
    gdy za oknem bzy.

    Po szampana
    do sklepu wysyłam pana
    kupił buteleczki trzy
    gdy zakwitły bzy.

    Bez szampana
    lecz chyba jestem pijana
    samoloty w oczach trzy
    ale gdzie są bzy?

    OdpowiedzUsuń
  17. Maricn Krawiec18 maja 2010 23:49

    Bum, bum, bum, bum,
    potrzeba czterech gum,
    bo czuję w głowie szum,
    pożuję sobie w dzisiejszej dobie...

    Bum, bum, bum, bum
    gumy już mam, to nie kłam,
    to nie farsa, nie kit i nie mit!
    Z nimi poczuję smaku szczyt!

    Bum, bum, bum, bum
    pożuję gumy razy cztery
    i złamię wszystkie swe bariery,
    Tak, tak, tak, tak! Guma ma smak...

    I śpiewam tak - na znak przywiązania
    do dobrego gumowania!
    Bo: każda guma ma swój urok
    i nie zaprzeczy nawet "burok"...

    Czy do mazania, czy do kochania,
    czy do żucia, czy taka w majtkach...
    każda guma dobra dla Kajtka!

    Dlatego "bum, bum, bum, bum"
    sobie nucę, gdy gumę żuję,
    bo gumową nutę czuję..,
    więc się muzą rozkoszuję!

    OdpowiedzUsuń
  18. Marcin Krawiec18 maja 2010 23:50

    Kum, Kum, Kum, Kum!!!
    Rechocą sobie żaby,
    klekocą szczypcem kraby,
    że już nie dają rady...

    Chrum, Chrum, Chrum, Chrum!!!
    Chrumkają świnie w chlewie,
    ćwierkają wróble w drzewie
    o rychłej swej potrzebie...

    Nie udał się lot mewie,
    skrzydełko se złamała,
    bo jej wrona wykrakała
    taki lot, że nastąpił grzmot!
    - Taki zdarzeń splot...

    OdpowiedzUsuń

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D