poniedziałek, 7 września 2015

PEDALO ?

Najbardziej znana plaża Trapani nazywa się Lido Paradiso. Wstęp płatny ale w ramach biletu bogata infrastruktura dziecięca, plac zabaw, mały basen i dużo sprzętu wodnego. Przez dłuższą chwilę miałem wrażenie, że kolejną atrakcją tego miejsca jest pytanie się nawzajem o orientację seksualną. Już przy płatności za bilet miła kasjerka wspomniała coś o „pedalo”. Myślałem, że się przesłyszałem ale kiedy kilka minut wcześniej podszedł do mnie ratownik i spytał: „pedalo?” zrobiło mi się dziwnie. Już miałem pytać czy chce mnie obrazić, kiedy ten podobnym pytanie obdarzył mojego 3-letniego syna. „Pedalo”? Fafancullo, stronzo, cornutto – zastanawiałem się, od którego słowa zacząć dalszą dyskusję z ratownikiem, gdyż więcej obelg po włosku nie znam. I kiedy miałem wypowiedzieć to pierwsze do ratownika podbiegł inny facet drąc się: „pedalo”?!?. To jakiś flash mob czy inny performance? – pomyślałem. A ratownik z uśmiechem do tego zioma: „si, si , pedalo”. Po czym wskazał na taki oto stojący w wodzie przedmiot:


;-))))

Pierwszy dzień na Sycylii upłynąl więc pod znakiem orientacji seksualnej. A skoro mowa o tej odmiennej, czas na kultowe w tym kręgu Irejża.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D