wtorek, 28 lutego 2012

WWW.SZAFAGRAJACA.COM

Czas na odkurzenie szafy grającej. Od dziś, co tydzień będę dodawał do niej piosenkę, która w danej chwili najbardziej szumi mi w głowie. Dodatkowo dostęp do szafy będzie łatwiejszy. Od tej pory za każdym razem, gdy będziecie chcieli posłuchać dobrej muzyki czytając jednocześnie Bonomuzę wystarczy, że wystartujecie szafę umieszczoną z prawej strony ekranu. Jako pierwsza odtworzy się piosenka dodana w danym tygodniu, po czym losowo usłyszycie pozostałe zacne pozycje wgrane do tego wspaniałego muzycznego mebla. Za każdym razem, gdy będziecie mieli ochotę posłuchać szafy bez czytania bloga wejdźcie po prostu na WWW.SZAFAGRAJACA.COM i wciśnijcie ODTWÓRZ WSZYSTKIE na ciemnoszarym pasku.

1 komentarz:

  1. hej!
    jestem pod wielkim wrażeniem Twojego bloga - mój pry Twoim może się schować, a tez próbuje być muzyczny (mój blog, nie ja :P).
    Nie, to nie jest reklama. Bylam ciekawa czy ktos jeszcze bloguje w Polsce o muzyce..
    Ja tez sie staram, chciałam nawet by był międzynarodowy - taki po angielsku, bo pokazało mi, że rosjanie mnie podglądają, ale mój angielski może się pochl... no właśnie :P
    ale zapraszam Cię na mojego bloga, pośmiać się też z niego pozwalam :P
    i pozdrawiam
    ja koossa :)

    OdpowiedzUsuń

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D