czwartek, 24 lutego 2011

PULP I THE WOMBATS ZAGRAJĄ NA OPENERZE 2011


Przed chwilą poznaliśmy kolejnych wykonawców tegorocznego Open'er Festival. Najbardziej radosne okazało się ogłoszenie ostatnie. Drugiego dnia festiwalu na głównej scenie zagra zespół PULP! I jak na razie jest to dla mnie zdecydowanie najważniejszy artysta, którego zobaczymy w tym roku w Gdyni. W oczekiwaniu na ten występ przypomnijmy sobie fantastyczny klip z czasów kiedy rok 2000 wydawał się czymś tajemniczym! Ta piosenka ma ponad 15 lat a do dziś jest świeżutka niczym buła z kruszonką prosto z pieca najlepszego piekarza w mieście!  
Pamiętam, że w połowie lat 90-tych strasznie bawił mnie ostatni wers Disco 2000. Dziś na pytanie “co robisz w niedzielę bejbe?”, myśląc o pierwszej niedzieli lipca każdy może krzyknąć: “Idę na concert The Wombats!”. Będzie się działo!
Oprócz tych dwóch zespołów dziś ogłoszono również występ The Streets (w ramach pożegnalnej trasy) oraz Paulo Nutiniego (który, muszę przyznać jest na razie dla mnie postacią anonimową). 

3 komentarze:

  1. Brzuziu,
    Napisz co sadzisz o Łombatach. Ciekawi mnie Twoja opinia :)

    A tak przy okazji to na Openerze brakuje mi jeszcze kilka fajnych kapel: Noah anf the Wales, Two door cinema club czy oczywiscie MyChemical Romance :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest progres w line-upie ale nadal brakuje major stars, i choć pojade głównie na Coldplay, to bądźmy szczerzy oni graja w tym roku praktycznie każdy festiwal, więc... słabo Ziółek bardzo słabo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wombats fajowe, taki drugi Franz Ferdinand. Ciekawy jestem drugiej plyty, bo singiel jest jakis dziwnie liryczny ;-)

    OdpowiedzUsuń

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D