niedziela, 16 lutego 2014

ZNAJDŹ RÓŻNICĘ: AGNIESZKA CHYLIŃSKA

Dziś, wspominając po raz ostatni styczniowy wyjazd na narty, startujemy jednocześnie nowy cykl pod tytułem "Znajdź różnicę". Co jakiś czas będą się w nim pojawiały różne muzyczne metamorfozy, bardziej lub mnie drastyczne. Pomysł ten wpadł mi do głowy, kiedy w drodze na stok narciarski usłyszałem audycję Agnieszki Chylińskiej w RMF FM, która zachwycała się piosenką In Da Club w wykonaniu Bitney Spears, mówiać "że wszystko jej się w tym kawałku zgadza". Przed oczyma stanął mi taki oto obraz:

Grudzień 2003, pożegnalny, genialny koncert O.N.A., który o mało nie wystrzelił Stodoły w kosmos, rozpoczyna się tak:



Kilkanaście minut później przed zaśpiewaniem "Kiedy Powiem Sobie Dość" cała Stodoła dowiaduje się, że "ten kawałek został napisany dla wieśniaków, bo każda kapela musi mieć taki jeden numer w repertuarze". Spoko, zastanawiam się tylko dla kogo w takim razie powstało ta niesamowicie ambitna kompozycja z roku 2009:




No i jak, widzicie jakąś różnicę? Nie? No to przypomnijmy sobie jeszcze studyjną wersję "Suki".


"Nie zmienisz mnie, NIEEEEEEEE". A jednak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D