środa, 29 stycznia 2014

KIDS OF DEATH NA OPENERZE ?!?

Dziś tekst z serii "co się ludziom śni". Jak powszechnie wiadomo górskie powietrze czyści czachę, a czysta czacha zwiększa prawdopodobieństwo wystąpienia snów. Oto krótki zapis tego, co minionej nocy pozwolił mi przeżyć mój zrelaksowany mózg. Wyobraźcie sobie, że spotkałem w Białce Tatrzańskiej Mikołaja Ziółkowskiego. Zatroskany o mizerny dotychczasowy line up Openera 2014, zwłaszcza, gdy porówna się choćby z odbywającym się w tym czasie belgijskim Rock Werchter Festival postanowiłem dopytać organizatora gdyńskiego festiwalu czy przygotował na lato 2014 jakieś specjalne niespodzianki. Mówię:

- Cześć Mikołaj, w sumie się nie znamy, ale jeżdżę na Openera od 10 lat i martwi mnie trochę, że w tym roku słabo coś z ogłoszeniami. Nie ma Pixies, nie ma Kasabian, a w zamaina jakieś hipsterskie smutasy z Foals, Mam nadzieję, że chociaż Babyshambles udało ci się zaklepać?
- Siemasz. Wiesz Babyshambles to nie za bardzo, przecież ten Doherty jak przyćpa to i tak koncertu nie będzie. A poza tym uważam, że rockowa strona festiwalu jest już wystarczająco zabezpieczona.
- Ok, Black Keys i Pearl Jam są super, ale chciałoby się więcej.
- Wiesz co, w sumie to mam jeszcze jedną petardę. Miałem ją ogłosić za tydzień, ale w sumie mogę ci ją zdradzić już dziś?


Po tych słowach Mikołaj zawiesił głos a'la Hitchcock. Po kilkunastu sekundach moich gestów w stylu "kaman kamon", "jedziesz, jedziesz", "dajesz, dajesz" Mikołaj na pełnej zajarce wykrzyczał:

- Stary, wyobraź sobie, że na najbliższym Openerze wystąpią Kids Of Death !!!
- Cool Kids Of Death?
- Nie, ale też są cool...

Niestety tuż po tych słowach się obudziłem, nie zdążyłem więc dopytać o szczegóły. Mam jednak nadzieję, że Mikołaj ogłosi jednak wkrótce Babyshambles. Jeśli nie, trzeba będzie chyba jechać na Rock Werchter.


1 komentarz:

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D