niedziela, 17 sierpnia 2014

IV KASZANA FESTIVAL:SHAKIRA


Dla takich chwil warto żyć! Tuż przed rozpoczęciem koncertu otwierającego IV KASZANA FESTIVAL Shakira udzieliła nam eksluzywnego wywiadu, z którego, jako pierwsi na świecie możecie dowiedzieć się jakie było pierwsze słowo wypowiedziane przez jej synka Milana.


Bonomuza: Jak wspominasz Mundial w Brazylii? 
Shakira: Łell, jestem rozdarta niczym bark Chielliniego, tego Włocha co go Suarez kąsnął. Z jednej strony „yo soy Columbiana” – dużo radości, z drugiej strony mój Pique Pike biedaczysko… W sumie to na Mundialu miałam więcej roboty niż on
Jak Dżerard zareagował na odpadnięcie Hiszpanii już po fazie grupowej?

Shaka Waka: To dla mnie ciężki temat. Jedno słowo:



Łał! Czy myślisz iż długo on będzie trwał? 


Ile?  
- Nie przerywaj mi amor. Ta piękna polska piosenka ma głęboki sens a ty bezcześcisz ją niczym vegeta schabowego z kurczaka.

Pardą. Jak się ów szał przejawiałłł? 
- Dżerar zaczął używać słów uważanych powszechnie za wulgarne. Nie na żarty przestraszyłam się, gdy dzień po końcu fazy grupowej zaczął mówić po niemiecku. Krzyknął „iś geje nah hauze”, po czym trzasnął drzwiami i zniknął z horyzontu.

Jak zareagowałaś?
- Jak to jak? Piosenką. Piosenka jest dobra na wszystko.

Co zaśpiewałaś?
- Stęknęłam jak Edzia w Dotyku. "Nie odchoooodź, nie odchooooodź"

Poskutkowało? 
Of kors maj hors. W domu został przecież nasz synek...

No tak, zawsze intrygowało mnie dlaczego Wasza latorośl ma na imię Milan a nie Barcan albo Barcelon? Żerar jest przecież dumą Katalonii?
- Sam jesteś Barcelon. Nie przerywaj bo chcę ci opowiedzieć coś wyjątkowego. Jeszcze nikomu nie wspomniałam o tym w wywiadzie. Przy aksamitnych piskach Edzi wytłumaczyłam Żerardowi, że dzięki jego przedwczesnej odpadce mamy dłuższe wakacje. I wiesz co było w tym najpiękniejsze? Tego samego dnia nasz Milanek zaczął mówić! Mając niecałe półtora roku!

Niesamowite. Jakie było pierwsze słowo, które wypowiedział?
- Z głupia franc spytałam go „aderju” - czyli co byś chciał dostać pod choinkę. Wiesz, my gwiazdy robimy świąteczne zakupy dużo wcześniej. Nie liczyłam, że usłyszę odpowiedź, a tymczasem. Zresztą, co ja będę gadać, Żerar cudem nagrał to na komórkę, zobacz.


Nie ma wątpliwości, że dzięki tej unikalnej, niesamowitej informacji sława Bonomuzy sięgnie teraz końca świata albo nawet i początku. Specjalnie dla Was zamieszczamy też zapis tych kilku niezapomnianych chwil z kaszanką, Shaką Waką i Barcelonem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D