czwartek, 7 lutego 2013

NIEBO OD DEPESZÓW

 Od kilku dni w sieci można posłuchać nowej piosenki Depeche Mode zapowiadającej nadchodzącą w tym roku płytę. Jest ładnie, przebojowo, ciekawy brzęczyk dodaje utworowi kolorytu ale w drugiej połowie brakuje mi trochę „czegoś extra”, motywu, który nie pozwoliłby mi o tym kawałku zapomnieć. Heaven to dużo słabszy singiel numer jeden niż jego poprzednik z 2009 roku. Wtedy jednak fenomenalny Wrong okazał się jedynym godnym uwagi utworem na wyjątkowo słabej płycie. Wierzę, że tym razem będzie inaczej i pierwsza piosenka to tylko przedsmak smakowitej muzycznej uczty. A jak nie to „DEPECHE MODE POD WODE” ;-))))))


1 komentarz:

  1. Mam zupełnie inne odczucia co do "Sounds of the Universe" - wg mnie to rewelacyjny, choć bardzo trudny w odbiorze album;) Ale zgadzam się - "Wrong" było znakomitym singlem.

    Ciekaw jestem, co Depesze zaprezentują teraz, bo "Heaven" rzeczywiście we wszystkim różni się od "Wrong" (chociaż dla mnie to nie zarzut;)). Jeśli brać pierwsze single za wyznaczniki, to czeka nas kolejna stylistyczna volta, mam nadzieję, że udana;)

    OdpowiedzUsuń

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D