piątek, 13 marca 2015

PSYCHO - NOWY KAWAŁEK MUSE

Od kilku godzin w sieci dostępny jest klip do najnowszej kompozycji MUSE zwiastującej nowy album, który trafi do sklepów za niecałe 3 miesiące. Zapowiada się rewelacyjne, muzyczne lato.A już niecały tydzień po premierze nowy materiał będzie można usłyszeć na żywo na warszawskim Służewcu podczas ostatniego dnia Orange Warsaw Festival. Radość tym większa, że brytyjskie trio po zdecydowanie mało udanych, jak dla mnie, eksperymentach na The 2nd Law najwyraźniej wraca do mocniejszego, gitarowego grania. 


Jak Wam się podoba? 

5 komentarzy:

  1. fajny blog :) nominowałam cię do LBA a tutaj masz adresik : http://musicerszan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam takie brzmienia, po prostu w ziemię wbija i chce się słuchać. Fajnie że wspomniałeś o muse na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Generalnie "Psycho" nakręciło mnie na nowy krążek Muse, ale po opublikowaniu "Dead Inside" ten zapał trochę spadł, ale tylko trochę.

    Zapraszamy do nas: http://www.blurbkulturalny.blogspot.com/
    I do polubienia na FB: https://www.facebook.com/blurbkulturalny

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, to zdecydowanie mój klimat! Gitarowe brzmienie robi swoje. Już nie mogę doczekać się OWF, a swoją obecność tam uważam za obowiązkową.

    OdpowiedzUsuń

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D