niedziela, 27 maja 2012

MUZYCZNY MELANŻ - ODC. 5: WEEKEND - NAJARANA ANKA


W poprzednich odcinkach: Dj Antoine poczuł w powietrzu Sunlight a następnie spotkał Norbiego, który od kilkunastu miesięcy nie może złapać żadnej chałtury. Norbert próbuje przekonać Antka aby przygarnął go do swojej koncertowej trupy. Z przerażeniem stwierdza, że oprócz zleceń stracił również dar podrywania kobiet. Po odrzuceniu jego amorów przez Shine Norbi szuka rady i ratunku u przypadkowo napotkanego kolegi z zespołu Weekend. Niestety „jemu już to wali od kiedy jest na fali”...

- Łatwo ci powiedzieć, ziom – westchnął Norbert – Ty jesteś na fali, a ja w czarnej dupie.
- I jeszcze narzekasz?!? – zadrwił Radek parskając fafluniącym śmiechem
- Masz śmiech jak Lepper – odgryzł się Norbi wspominając Andrew pytającego o mozliwość zgwałcenia prostytutki – ale nie o to chodzi żebys mnie tera tańczył bredgęsa. Sprawa jest naprawdę poważna. Widziałeś tą laskę co to się jej, prosze ja ciebie,  żem siem przed chwiloma parymi zaprezentował? O tej tam – krzyknął wskazując na Shine tuż przed tym jak zniknęła w czeluściach sklepu. Uwielbiała zakupy a mandarynki były tego dnia po 5,55.
Radek przytaknął słowami:

- Ty to chyba ślepy jesteś, a nie na fali. To Shine, ślepoto!
- Nie znam – powiedział obojętnie Radek
- No widzisz? A mówiłeś mi kiedyś, że znasz wszystkie towary w mieście.
- Kiedyś znałem – odparł zamyślony – ale się zakochałem.
- Musiałeś się chyba wiele razy przewrócić na tej fali. Myślisz, że nie pamiętam co się dzieje na bekstejdżu w strażackich remizach? Stary, nie idzie mi może za dobrze ostatnio w tym temacie, ale pamięć to ja mam, jak forfiter czikena.
- Nie o to chodzi?
- A o co?
- Ja już nie mam ochoty
- Leki, są teraz na to, widziałem w tiwi reklamę z taką laską, co do klamki tańczy albo gościa co odkurzacz pod kondoma podłącza.
- Ale to nie jest problem medyczny, tylko psychiczny

Norbertowi zabrakło słów. Z miną pytającą „ke?” czekał na reakcję Radka. Ten odliczył do czterech i wystrzelił:



- Napisałem nawet dla niej piosenkę


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Aby zamieścić komentarz:
1) wpisz treść komentarza w białe pole
2) z pola "komentarz jako" wybierz "nazwa/adres URL"
3) wyświetlą sie 2 nowe pola - w polu "nazwa" wpisz imię/ksywę i naciśnij na "dalej"
4) potem klik na "zamiesc komentarz" i gotowe ;-)

Jeśli wyskoczy błąd powtórz krok 4 ;-D